شنبه, 24 آذر,1403
 
شرح وظایف
  • مسئول امور سرمایه انسانی: 

  • مدرک تحصیلی
     

    سوابق:
     

  •  

    وظایف اداره امور سرمایه انسانی

  • اجرای دقیق آئین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه
  • نظارت لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در مورد پرسنل و همکاری واحدهای مربوطه
  • ارتباط و ایجاد هماهنگی با گروه تشکیلات و بهبود روش ها به منظور رفع مسائل تشکیلاتی واحد مربوطه و ارائه پیشنهاد برای بهبود انجام امور
  • معرفی کارکنان واجد شرایط برای طی دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت واحد مربوطه پس از هماهنگی با مسئول مافوق
  • نظارت مستمر به منظور انجام بموقع جهت ارتقاء گروه کارکنان به حوزه اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی
  • نظارت بر امور کارگزینی،دبیرخانه،موتوری، ماشین نویسی و امور خدمات سایر واحدهای زیر مجموعه
  • پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اقدام لازم در مورد تأمین آن با هماهنگی واحد ذیربط
  • پیگیری و نظارت مستمر به منظور رفتار و برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع و دیگران همکاران با رعایت قوانین و مقررات اداری
  • همکاری در تنظیم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم
  • بروز نگهداشتن سیستم پرسنلی و ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم فوق
  • ارائه گزارش های پرسنلی در فواصل زمانی معین به مقام مافوق
  • نظارت بر مکاتبات اداری براساس آئین نامه مکاتبات شهرداری
  • پیگیری و مسائل رفاهی کارکنان
  • نظارت و پیگیری امور پرسنلی پیمانکار
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف